deel2 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Yoshi - WaarBenJij.nu deel2 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Yoshi - WaarBenJij.nu

deel2

Blijf op de hoogte en volg Yoshi

19 Juni 2015 | Canada, Whistler

Wagenziek is. De weg was erg smal, had iedere 100 meter haakse bochten, ging omhoog en weer omlaag en dit alles naast een afgrond van zo'n 3000 -meter. Je zal wel denken 'ah joh, dit valt wel mee' ... nou, als ik je vertel dat deze route ruim een anderhalf uur duurt (omdat je njet harder dan 30km/u kan), snap je wel waar ik het over heb. Desalniettemin was het uitzicht echt prachtig! We kwamen door Lillooet (voor Dlroad). Dit is een indianen reservaat en tevens ook een van de warmste plekken van west Canada. De dag dat ik er was, was het zo n 35 graden, (wat een temp verschillen he). Na DLRoad kwam je aan in Whistler. Wederom eem super leuk en gezellig ski dorpje. Na het settelen, ben ik met een groepje aussies en nederlanders wat gaan eten en hierna op tijd naar bed gegaan. Had veel gereist en merk dat het nu toch wel zijn tol begint te eisen. bleef ik 2 nachten in whistler en kon ik de dag er op dus wat rustiger aan doen.
De volgende ochtend, sliep ik wat uit (lees half8) en ging ik lekker ontbijten, had vantevoren al wat ingeslagem uit de plaatselijke supermarkt. Na het ontbijt had ik wat supergaafs in het vooruitzicht staan: vliegen in een watervliegtuig over de bergen!! Met gezonde zenuwen stapte ik in het busje wat me naar de airport bracht. Na het inchecken (uhu moet hier ook) ging ik het vliegtuigje in. Het opstijgen en landen ging erg smooth, je merkte er bijna nies van. Eenmaal in de lucht ga je alle kanten op. Het was suuuuuuper cool!

  • 19 Juni 2015 - 20:08

    Robertha:

    Ha Yoshi!!

    Super zeg met dat watervliegtuig!!
    Je maakt wel wat mee zeg, lijkt me geweldig wat je allemaal
    meemaakt!!

    Grtjs, Robertha....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

Yoshi

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3499

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

26 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

26 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Juni 2015 - 30 November -0001

Rocky Roundup

Landen bezocht: